Master Key nyckelfodral

Eftersom jag har en passion för att göra fodral till saker blev jag överlycklig av att få en förfrågan efter ett nyckelfodral. Mmm, fodral. Vad finns det här i världen som inte behöver ett fodral? Inget säger jag er. För att det skulle bli snajsigt fick det ett fetingbroderi med Master Key från Zelda.
Voila!
 
 
Ungefär enklaste modellen på ett nyckelfodral jag kunde komma på. Jag försökte med att sticka in mönstret i själva fodralet men det blev fult. Sedan försökte jag brodera in mönstret direkt på fodralet och det blev banne mig ännu fulare. Sur över min brist på skills gav jag upp och gjorde en korsstygnsnyckel. Men det blev ju också fint. Och det bästa med det hela är att jag inte ens behöver ha kvar den utan att det gick till skänks med en gång. Feng shui gott, allting gott. Annars fantiserar jag om en inkomst och plastpärlor. När jag får en inkomst ska jag köpa plastpärlor. När jag var fattig senast skrev jag en lista på allt jag skulle köpa om jag hade pengar. Eftersom min fantasi är rätt kass innehöll den endast tre saker: 1, jag skulle sluta tjuvåka. 2, jag skulle ringa till folk som hade inte hade comviq hela tiden. 3, jag skulle dricka brämhultsjuice varje dag. Om jag skulle skriva den listan nu skulle jag lägga till plastpärlor. Annars är den rätt samma. Det är viktigt att ha mål har jag hört.
 
Byez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0